álom+- ~~~

 2009.05.23. 12:42

huha, kimerítő éjszaka volt, megint küzdöttem álmomban, több részes volt ismét...először koncertes volt Detoxikáló (azaz mi) jáccott a TATU18 -al valami nagy heyen :D tökjó volt :D aztán zombik ellen is küzdöttem - barrikádok, menekülés, támadás, félés...jujujj, aztán valami nagy hajón is voltam, kicsomagoltam...aztán villyogás és mondták hangosbeszélőben h "FUTÁÁS,mindenki a mentőrepülőbe" meg mittomén valami bombát dobtak le vagy valami iyesmi...aztán volt ölelkezős jelenet...sírtam is azthiszem...könnyezett a szemem mikor felkeltem - kb ennyire emléxem :$  (nemrossz :P) többet nem eszem csipszet+almalevet lefekvés előtt :D (najó azért ez nem teljesen biztos :P )

 
új tervek :P ^^

Címkék: álom happy búúú

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr251139034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása