levél...

 2010.12.21. 15:13

nini mi érkezett az iwiw postaládámba....

...avagy mennyi sz*rt visz a szél :D ... LINK a képhez

idézem:

" szia,
igazából azért írok neked most, illetve azért kerestelek meg, merthát.
szóval az utóbbi időben olyasféle dolgok történtek velem, amik okot adnak arra a feltételezésre, hogy a karma megharagudott rám.
én sajnos hiszek a karmában, ez magától érthetődő. lehet, h idiótán hangzik, de akkoris.
és mivel én szeretném megbékíteni a karmát, ezért írtam egy hosszúhosszú listát (pont, mint earl hickey a sorozatban), amin azok az emberek szerepelnek, akikkel szemét voltam, rosszat tettem, vagy becsaptam.
és az a helyzet, hogy te rajtavagy ezen a listán. és bizony ezért is olvasod most ezt a levelet. most tuti ,hogy hülyének nézel, és nem hiszed el ezt az egészet, de szeretném ha valahogy jóvátehetném h gonosz voltam, mertbizony szerintem az voltam, szóval ha jóvátehetném, akkor a karmám is nyugodt lenne, és kihúzhatnálak a listámról.
persze, ha nagyon nem jut eszedbe semmi, akkor egy sima bocsánatkéréselfogadás is megteszi.
remélem válaszolsz,
üdv, "

 

...hozzá tenném saját gondolataimat...szerintem szánalmas...és nem utolsó sorban önző...régebben azért szivatott és csesztetett, hogy jó kedve legyen..főleg neki, meg még max 1-2 hüye ismerősének...önzőségből...ma meg, mikor "állítólagosan megbánja", mert "rá jár a rúd", mert "megharagudott rá a karma és ki szeretné békíteni" (szintén önző,egoista dolog h neki legyen jó, lelkibéke nyugalom...) röhej...

már most túl sokat foglalkoztam ezzel a hülyével...ez volt. "de legalább én még tükörbe tudok nézni." - csak azon gondolkodom, most vajon én is önző lennék ha hagynám a fenébe és nem is foglalkoznék vele? pontosan a saját lelki nyugalmam érdekében. ugyan olyan szemét, kihasználó lennék mint Őnagysága?  lehet h ez a gondolatmenet is önző rám nézve, hogy azért nem bocsátanék meg mert sok szenvedést okozott nekem. - gondolatok, gondolatok.

legalább annyit biztosan tudok, hogy sok dolgon végigmentem míg eljutottam egy életszintre és magamba szívtam a tanúlságokat.

 

válasznak max ennyi ->

-------------------------------------------------------------------------------------

szerinted az önző dolog az ha?....régebben 1 emberke elég szemét módon bánt veled és folyamatosan zaklatott stb...és 1-1,5 év nyugi után felkeres, ír 1 levelet hogy mostanában olyan dolgok történnek vele hogy azt feltételezi h a karma megharagudott rá és ezért írt 1 listát mint a Comedy Centralon az egyik sorozatban...és jóvá akarja tenni a rossz dolgokat...és ezért keres meg...hogy úgymond jóvá tegye valamilyen módon, vagy ilyesmi.

szerintem ez önző dolognak számít hogy régebben ő cseszett ki velem és később is rendszeresen-rendszertelenül zaklatgatott...mikor hogy jólesett neki...most pedig látja hogy rossz dolgok történnek és ezért "ki akarja békíteni a karmát" - hogy nyugodt élete legyen...

fura...szóval ez lenne a kérdés hogy mit gondolsz? önzőség? vagy az is önzőség lenne, netán nagyobb önzőség ha nem is válaszolnék, nem foglalkoznék vele, úgymond "nem adnám meg neki a feloldozást a karmája alól :D ", nem bocsátanék meg.

nem tudom. én is olyan önző egoista lennék aki magára gondol? és azt mondja, hogy "már csak azért sem"...

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr862530421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bendegúúúz 2010.12.21. 22:12:08

Leszögezem, fogalmam sincs mit tett veled ez az illető aki a levelet írta, de több év távlatából biztosan megbánta, ha képes volt egy ilyen levelet írni. Az emberek változnak és én is sok mindent megbántam, amit mások ellen tettem. Ha írnék én nyilván nem az úgynevezett karmám miatt, hanem azért, hogy tudassam a másikkal mennyire sajnálom a dolgokat. Lényeg a lényeg szép dolog a megbocsátás és kell is gyakorolni! Szóval bocsáss meg neki és vigasztaljon az a tudat, hogy te soha nem süllyednél le erre a szintre, hogy egy ilyen levelet kelljen írnod! :D:D:D

Pyro-Lacko · http://detoxikalo.hotband.hu 2010.12.22. 12:30:45

@Dióó: köszi :)

majd még kiderül mi lesz :)
süti beállítások módosítása