most néztem végig Az Elit Alakulat című 10 részes sorozatot, már láttam 1x őket, de most úgy éreztem, hogy hiányzik.

Mindenkinek ajánlom. Tényleg.

Minden horror-, fantasy-, thriller és egyéb gyilkolászós filmrajongónak. Tessék végignézni, talán elgondolkodtat pár embert...mint ahogy engem is...

...mennyit ér egy élet?. egy emberi élet.

(nem is tudom már mit akartam még írni, annyi mindenre gondolok most a film kapcsán...így leírom még egyszer, mert ez jó zárógondolat)

...mennyit ér egy élet?. tudhatjuk? megérthetjük e egyáltalán, vagy csak akkor ha ilyen helyzetbe kerülnénk...mennyit ér egy élet?. egy ember élete

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr362786458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása