győri kiruccanás

 2009.05.28. 02:41

tökjól gityóztam ma, egészen örültem h jól megy :D - kis kertelés után (szószerint kerteltünk :D )  mentünk Jocc pajtival győrbe :)  beértünk Csicsihez, elfelejtette :( =( :'(  nemszejet, és nemszejeti a blúzt sem ='(   (öriharisosebocsi) - mentünk Jocc egyik haverjához (akit én is ismerek ám csak elfelejtette említeni :D )   megállunk, kiszáll, telefonál, csörög a telóm, mondom poénból "Jocc ne engem hívj" erre mit ad isten tényleg Jocc hív már akkor majd megszakadtunk a nevetéstől XD  felveszem "- szeva, merre vagy?" mondom "hát én itt a kocsiba" és akkor már ő is nevetett :D nézi a telóját pifff.basszus :D és röhögés x1012 :D   na ez nem volt semmi :D aztán csak odaértünk a haverhoz (Laci) és mit látnak "összetett szemeim" ...(hatásszünet :P )  ... 1 piros mini cooper oo kell-kell-kell OO oyan csini voooolt, később együtt csodáltuk Babával : )   felnéztünk Lackóhoz, orgonázott nekünk 1 szépet, gityóztam picit...aztán megindultunk valahova, mini csodálás oo :)  - go város közepe - egyetemi parkoló - séti laposra ... várni arra h elkiáltsam végre magam...sehol 1 ideális pár akinek ordíthatnék :D - lapos: tömve dugig emberekkel akik megvesznek a seggrázós zenéjért :D eljutunk a pulthoz jeee :D megvan amire vágytunk ...jó h ketté váltunk és a srácok is rendeltek már XD levegőért ácsingózás...Csicsi-vel ki, levegő, séti le 1 padig...pici tánci (csak óvatosan, lazán) - Unicum NEXT-es zászló o.o  - kellkellkell - jajj el ne felejtsem megemlíteni a "JÓ BUXÁKat" a laposon mert kapok a körmömre :D akiknek állítólag, biztos forrásból hallottam "mintha kötelező lenne h rázzák a seggüket menet közben" XD  jó szöveg, vajon honnan tanulja az ilyeneket *fütyülés+szemforgatás* :D - jönnek a fiúk-menés...kitesszük Lackót...szereztem csejesznyét :]  és rózsát a szépleányzónak :) pussz : )  aztán kitesszük a lánykát is és go haza, bábolnáig bírtam ébren, de a kis bábolnai szakaszon igmándig sztem vagy 7x bebólintottam :D ettem egy ízletes vajasdeszkát nyamm :P és begírtam amíg friss az élmény :D köszönöm a figyelmet cippenet és dicsértessék :D

Címkék: lány happy wííí

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr981148127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása