ez is @?§>÷ ....faxa.

 2010.07.12. 09:34

kurvajól aludtam megin....biztos az a fantasztikus vasárnap délután-este....azaz az egész vasárnap.

biztos annyira gondoltak rám....biztos annyira fogok hiányozni...nem baj...most legalább eltűnök. kb annyira fogok egyes embereket keresni ahogy ők kerestek...akik kábé basznak rám...most is csak azért írom ki h ne ezen idegeskedjek...

imádom h kurvára leszarnak 1 teljes álló napig is akár, vagy 2-3-4...akár 1 hét....

" mer nem néznek msn-t" ...meg semmit...gondolkozni akartam h vajon mi lehetett a napi elfoglaltság..aztán rájöttem! - F1 nagydíj délután - köztes idő - Foci VB este. ennyi. ismét nem fértem bele az időbe..(elvégre F1 nagydíj meg Foci VB is csak 1x van. és pont.)..mind1 is..másnak nem is kellett küzdenie.....

jah és aki nyavajgásnak tudná be...annak mondom h iyen mondat után h

"gondolom nekem szól a célzás...nem néztem msn-t de tudod hogy bármikor rámírhatsz...a hangra felfigyeltem volna" ... iyen mondattól már kicsit tele vagyok....magyarul, az én gondolkodásom szerint...ha akarsz valamit akkor írj...tehát a Drágaság k-ra nem foglalkozott semmivel. - ennyi erővel én is ugyanezt mondom "TUDOD H BÁRMIKOR RÁMÍRHATSZ, ARRA FELFIGYELTEM VOLNA...ott lenne a telefon-hívás-sms-internet...." (de ez mind nem elég....sajnálom)  - kb akkor azér volt bekapcsolva az msn h ha valaki érdekes ember valami fontosat akarna megosztani azt nyugodtan megtudja...remélem sikerült beszélni a fontos emberekkel...nehogy kimaradjon.

mind1. nem számít.

kibírja mindenki az 1 hetet...meg utána amennyi lesz...leszarom...lehet keresni jobb Pajtást.

legalább most nem leszek útba...és nem zavarok.

Nagyon szépen Köszönöm a törődést és a sok gondolatot. Kellemes időtöltést mindenkinek.

KÖSSZÉPEN!!!

B@$ßzátok meg.²

Én is úgy köszönök el ahogy Te. ->  Ø

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr752145827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása