hétvégi kirándulás

 2009.07.13. 16:18

még a múlthéten kiterveltem 1 kirándulást Babával, bár sokat izéltünk most akkor mikor találkozunk +mittomén (pedig nagy volt a hiány*) na szombat, úgy terveztem h persze nem szólok neki, meglepi lészen, így annyit mondtam Neki h "ne magassarkúba gyere :D" - végülis nem abba jött, papucs *umm itt kezdődött a komplikáció, ugyanis a tervemben Vinye völgye szerepelt és a Cuha patak (Csesznek környéke) ahova mégiscsak jobb 1 cipellő...najó végülis 2 pár zoknival kitömve a cipőm úgyvéltük megfelel majd (4 szám különbség van a cipőink között*hüp) (persze anyu nem bírta ki h ne húzza fel az agyam azzal h "menjetek el cipőtvenni..." - az a djága jó szeretet) na, elindultunk, GPS be! - tökjól tartottam h nem árulom el a végcélt, aztán jött 1-2 ismerős rész amit már látott...aztán a Vinye rész... "jéé, itt már jártunk, voltunk anyáékkal régebben" *umm na ennyit a meglepiről. jól beletrafáltam. GPS "tul.gyorsanmész" - "brekekekeke-brekekekeke-brekekekeke..." néha idegesítő ez a "Muha bá" X'D - jesz odaértünk, pólócsere, cipőcsere, hova kell menni? hmm...+van,indulaaaa...az első kispatakonvaló átkelés.őőő hol menjünk?!? -jéé ott 1 híd (észrevette piff :D) - Ő átballagott, én meg inkább átugrottam jessz :D na most merre? bal-jobb-előre? patak? oké, menjünk őőőőő...jobbra?! :D oké jobb, csak hogy ne kelljen később leírni most leírom h rendszeresen mi volt, ami mindig visszatérő jelenség volt...bicikliseeeeek, sokan, csapatostul, mint a vadak, csak keréken+nyeregen :D + néha-néha találkoztunk sétálgató emberkékkel-csapatokkal...a kerekeseknél csak 1-2 változatos élmény volt...pl. mikor majdnem elcsapott az egyik minket mire az utána guruló csenget...*piff. vagy mikor a Drága Baba megjegyezte és mutogatott h "sáros a segge" (hmm fedőnévként hívhatnánk "SAS" jelenségnek is XD) erre pont akkor fordul vissza a srác, aztán meg a másik is...uhh mondom,ha a pataknál vagy a pihenőnél lehet végünk lex, még a végén bevárnak :D - nagyon szép hely volt, tittára szeretem az ilyen helyeket, ahol lehet felmászni magasra, bár nem naon másztunk, inkább az "úton" mentünk, és követtük a patakot, meg mászkáltunk át rajta keresztbe, meg voltunk naaagy,hosszúú barlangba, meg kimásztam a végén ami el volt zárva kidőlt fatörmelékekkel, titta jó volt... és jól szólt vissza a "Kakukkk" meg a a "hahóóó"  aztán séti-séti...Babának fájt a lába, nyomta a furi cipő, meg a tömés o.o - az átkelők a patakon oyanok voltak h kövekből, meg fadarabokból, kidőlt fákból álltak, na most 1 ilyennél találkoztunk 1 csapattal, ahol 1 faszi volt a legbátrabb átment elsőnek és adta a jótanácsokat, a beszélgetés kb ilyen volt "-faszi: ott vigyázzatok, meg ott, meg azis mozog. mire a nő: mozog?! úúú, ajjaj, ez mozog" (meg a fejfogás, kb olyan mintha valami nagy nem is tudom mi lenne XD FELADAT, erősen rá kellett készülnie-niük lelkileg :D) - egyik pihenőnél talált a Leányzó 1 "csunyi követ" - mondom dejó fel kell mászni fényképezni. felmászok, erre nemjó a fényképező "a memóriakártyafedő nyitva" - sztem csukva volt de a gép tudja...nem csináltunk képet =( -viszont találtunk szép lila virágot amit letépés után gondoltunk h később, visszafelé kellett volna mert elfonnyadhat :( ,nyembaj betettük 1 "hóóót Titkos" helyre a patakba :D visszafelé felvesszük :)  tovább-tovább : )  nemlehet igazából így elmondani h milyen szép volt, de nekünk teccett, ahogy a víz csordogált, meg a fák ahogy körbevettek, a pillangók, és a madarak dala és a bogarak zenéje együttvéve. perce a szúnyogok csípése nélkül nem lenne teljes :D de mondjuk kibírtuk volna nélkülük :D elértünk 1 nagy útkereszteződéshez,ahol már nem is láttuk merre megy a patak :D úgyh visszafordultunk, elmentem a természetbe, mire azzal várnak vissza h "nagyobb zajt csapsz mint 1 vaddisznó" - boccsss...akkor teszteljünk kicit :P  felmentem a dombra, és szépen halkan jöttem vissza, észrevétlenül :D - hmm mi volt még...jahm visszafelé már a patakban mentünk ugrálva kőről-kőre-fára...ahol tudtunk :D jó volt, megúsztuk szárazon...egy ideig...mikor úgy voltunk h oké már itt a vége az útnak lassan menjünk ki a rendes járóra...akkor 1 mozgó kövön (ujjujj* mozog*) belecsobbantam fél lábbal :D piff...erre kinevet...húúú...na mondom oda ne lépj, örülj neki h megmutattam hova ne lépj :D kb ezen vigyorgott akármikor eszébe jutott...bluuuup :PP  , nézegettük a kitett turisztikai táblákat,h milyen növények állatkák vannak ott...hát szerintünk más állatkák jobban előfordultak :D - visszafelé furibb volt, máshol mászkáltunk át a patakátkelőkön :D - visszatérve a tütűhöz, cipőcsere...feltörte a lábát a lüke cipő =( (GYÓGYPUSSZ*) ettünk 1 jégkrémet (micsoda energia-vitamin-Bomba :D - jégkrém+enerdzsibambi :) kis pihi, aztán indulás hazafelé...(elfelejtettem megállni, csakúgy, hogy ölelgetés, vagy nemtim..sajnos)-érkezés, kaja, gyógykezelés, Yami-játék...kicsi punny, aztán végülis nem maradt a Baba...még 1 út Hozzá haza...eléggé elszontyolodtam.aztán kiszállás után eszembejutott a Surprise (ajándék-meglepi) amit elfelejtettem eldugni a szobámban és észrevette *umm, ügyes vagyok.piff...szülinapjára lett volna, de most megelőztük a dolgot, így kiszállás után a süti mellé amit anyu küldött a meglepit is átadtam.

elment a Baba =( ninc Baba ='(

Címkék: baba

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr781243942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása