hétvégi banzáj + hétfő

 2009.05.25. 15:00

szombaton délután felszedtem a kölköket aztán go oroszlány bányász klub, volt ott ám móka-kacagás :D már az odafele úton - vegyes zenés válogatás :D dejazér teccett :P odaértünk bepakolás...zenezene,emberkék, érdekes 1 este volt :D a többit a Detoxikáló-s blog-ból olvassátok ki ha érdekel valakit :D (www.detoxikalo.blog.hu) - végülis vasárnap hajnali fél 6-ra haza is értem :D úgy fél 1-ig hagytak aludni, aztán kocsikáztattam fátit...vízmű...almásfüzitő focimeccs, én meg elüldögéltem régi dalszövegeimet-szövegeinket nézegetve, írogatva...aztán hazaértem és teljesen el voltam pilledve...kaptam 1 "hiányzol" üzenetet is O.O  :]  nagyon jólesett "Hupitörpi hiány van" - nekem is hiány Baba, várni...várni...v                                                                                                                    tiszta jót beszélgettem még Kicsi barátimmal és titta jó érzéseim voltak, aztán 1 nagyon szép, kellemes álmom volt :] wííííííííí   ("kívánj egyet egyszer valóra vál :] " )               <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>  

jó érzések törtek rám :) vagyis Valami hatására, de mégis egyszerre kicsit rossz érzés is társul mellé, iyen ez a világ, mindennek 2 oldala van. néha úgy eszembejut, h a sok kisebb-nagyobb történések miatt amik által kivesztek belőlem és adódtak újabb érzelmek-dolgok bennem, hozzám, ez vajon mással is így szokott lenni, vagy van hasonló? hogy néha nehéz a jót élvezni és látni.

Címkék: álom happy köszönöm wííí

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr241142799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása