kutya világ...

 2010.03.09. 15:40

éjjel kimentem egy kis elemózsiát magamba tenni...attól nem kell félnem h rosszat tesz a szervezetemnek vagy az alakomban bármiféle kárt tenne...na és oyan jelenségre lettem figyelmes, amelyet más csak horrofilmben találkozik. kutyavonyítás, ami magábanvéve nem oyan nagy cucc, de ez oyan kérlelős-szenvedős-éneklős vonyítás volt, csillió hang közül is megismerem Yami hangját, kicsit oyan ez a kutyus, mint én. nyavalygós, magányos, foglalkozáshiányos...blabla. kimentem megnézni mi van vele, végülis semmi baja nem volt, mint az már sokadszorra is bebizonyosodott, mármint testi szempontból nincs baja, "csak" magányos, sok szeretetre van szüksége, foglalkozásra, oyan hangja volt komolyan mint a filmben a farkasoknak akik a holdnak vagy holddal (Hold-DAL értitek :D ) énekelnek + megspékelve a rajzfilmes hangokkal, amoyan Goofie style. nemsokáig maradtam vele mert eléggé hideg volt, de biztos jólesett neki, mert mindig odabújik az emberkéhez, felteszi a tappancsát, már majdnem a nyakamra mászik h minél közelebb legyen :D aranyos :) csak azt nem csípem h bármilyen ruhámat képes 10 másodperc alatt összepiszkolni a tappancsaival. meg majd ledönt a lábamról annyira örül :D szóval az jutott eszembe, hogy miyen kutya élet is ez, rosszat csinál (kapar, ás, összeharapdál dolgokat) akkor kikötik, megrugdalják őket. sőőt, most így eszembejut az is h kihasználják a jóhiszemüségüket is egyik pajtimnak pár éve pl megmérgezték a kutyáját... :/ (és kívánom h az iyen ember ugyanúgy egyen mérget...vagy jácca ki más ugyanígy és szenvedjen...nem kell sokáig, csak amíg elgondolkodik... - amúgy nem vagyok nagy átkozódós, rosszatakarós, de az iyen megérdemelhetne 1 kis figyelmet az Univerzumtól.)

nem lennék kutyus, szegények ha megérik a születés utáni első napokat...(kiválasztódás természet / ember által) akkor se biztos h jó élete lesz, kínozzák őket, dühítik őket, szal mintha az egész életük 1 nagy szívás lenne...még ha nem is kínozzák és nem küldik egymásnak őket bolíviában...vagy nem főzik meg őket kínában...akkor is, még ha valaki jót akar nekik és szereti őket akkor is kihasználja, szal érdekből van valamiyen szinten, van aki azért tartja azért szeretgeti h pl versenyekre vigye és pénzt keressen vele, vagy csak szimplán magányos az emberke és ezért tartja. önös érdek. és mindennek a fejében még a szex is...úgy kell kerítés ugrani,kúszni,mászni,ásni,lopakodni ha akarnak valamit, ha a gazdi meglátja akkor még félholtra is veri! kiröhögik őket az utcán ha a dolgukat végzik. szóval még a szex is csak úgymond LUXUS széria. azta...furcsa, hogy elgondolkodtam ezen...rég volt iyen, h ennyire elmerültem és még le is írtam. kíváncsi vagyok pár év múlva mikor saját családom lesz, hogy fogok akkor gondolkodni pl erről a témáról is. Jó ember szeretnék lenni. de ugyanekkor nem szeretnék az "Ember" név alatt szerepelni, mert szánalommal tekintek rájuk-ránk és ezért nem vagyok oda a mai ember szerepért. Szadisták.Gyilkosok.inkább nem jellemzem mással Önmagunkat.

Remélem ha eljő' az újkor, a jövő vezető faja kíméletesebb lesz és valamivel toleránsabb, mint a mostani ALFAFAJ.

Címkék: gondolkodós

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr21824152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása