ennyi..öhm...vagyok...

 2009.05.20. 17:43

kész, asszem megint eljutottam ooyan szintre h kezdem félteni az érzéseimet, kimondani dolgokat, kisebb koromban sokat izéltem, mire eljutottam oda h "csak nem vagyok elmebeteg (vagy legalábbis nem oyan aki gyilkol, pl ha kimondja amit érez-gondol) úgyh nyugodtan megnyilhatok"  - idő telik, idő folyik...és bumm, egyre többet élek én is meg szerencsére :) viszont már újra kezdek úgy félni már ilyenektől...komplexus...

másom nincs, csak az életem, 1 kócos senki vagyok, hogy szeretnének? nemhiszem, a létükből így kimaradok

____________________________________________________________________________

segítkezés után, és kiadós viszály után ...kocsikázás győrbe Babázni : )  pippantottunk egyet, bár "ez valahogy nem emlékeztet az ananászra :D " nemgáz. Jocc bezárt minket a csomagtérbe :D de azért elvoltunk ^^ :) ...csak az a Qhangos rádióhallgatási vágya ennek a lókötőnek :D ..így van, ország-világ előtt kitárom h mekkora piszok vagy, nemcsak h a csomagtartó, de még meg is süketítesz minket XD  átadtam a meglepit...remélem azért teccik majd Neki...és nem tudtam elmondani amiket felírtam kislapocskára h el ne felejtsem...mégsem ment *umm kár.nembaj Gizguzka - bátorság, bátorság

Címkék: lány búúú ajjmár

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr341133877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása