mókuskerék ¤

 2009.05.19. 00:18

"valami nem jó, de nem ezt mondtad, mikor még mind két kezemet fogtad, ahogy gyermekként néztem nem láttam hibát és nem értettem a teóriát..."

ma voltam vizsgázni...de előbb...alig tudtam elaludni este, forgolódás, hol az ölelős párnám :'( ...sikerült, felkelés uhh, mégis kipihentnek éreztem magam, tusolás aztán tökre rendbe kiértem a buszmegbe, még futnom sem kellett : ]  wiii -  nem izgultam, egyáltalán, még akkor sem mikor mindenki pajti az aulában öltöny-nyakkendő-csiniruhában én meg ingszerűpóló+deszkásnaci...*hüp :D nembaj, én nem izgatom ilyen apróságokon magam :D így legalább úgy néztünk ki 4-en a fiúkkal vizsga után a plázában + liftben mintha valami NAGY Face lennék akit védenek :D - hazaút, muszik, bealvás, séti, pihi. sikerült megin bealudnom 1 filmen, szerkesztgettem pár dolgot, meg profiloldalakat frissítgettem, leveleket küldözgettem...blabla*    viszont átjötek ma Titi+Jocc, dejó volt őket látni :) beszélgettünk picit, bulis képeket néztünk :) ez fain volt :()                                                                    viszont Vele megint alig beszéltünk =(  kiborító, elszomorító és megbotránkoztató ájjj (fáradt volt.dejakkorisfuriiinaaa). nemtudnék még aludni sem. furi h mi van , várod h történjen valami, h lépjen valaki, de nem akar még kikandikálni.--     próbáltam fejben áttervezni a szobám külalakját, csak az a baj h ha valamit át szeretnék rendezni akkor itt gyökeres változás kell...aj, hogy álljak neki :/   help :$

Melankólikusok: Boldoggá tesznek másokat, magukat meg reménytelenül boldogtalanná. Sorsuk a játékosság, a báj és a sós könnyek. A mókázás és az örök magány.

társulna valaki mellém? :$ :$

........................................................................................................................      senki? ... gondoltam.

Címkék: hiány mókuskerék búúú

A bejegyzés trackback címe:

https://gezenguzpyroka.blog.hu/api/trackback/id/tr761130675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása